10-А література

 Покликання на підручник української літератури

 https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html     

Адреса ел. пошти для надсилання виконаних завдань kopiya2013@ukr.net  

"Правда про Т. Шевченка" https://www.youtube.com/watch?v=kxqh-0rnhRo

"Будинок "Слово"" https://www.youtube.com/watch?v=VrAlxSL0aCU

"Вся історія України за 30 хвилин" https://www.youtube.com/watch?v=1MOcJ3YEjQI    

"Кайдашева сім'я" https://www.youtube.com/watch?v=BkdObCqMECs                          

14.05.2024
Тема. Олександр Олесь. "Чари ночі", "По дорозі в казку"

Перегляньте відеоуроки за покликаннями https://www.youtube.com/watch?v=P9aIAFwvIW4

На основі уроку записати тему та ідею поезії.

Прослухайте романс "Чари ночі" у виконанні Ніни Матвієнко за покликанням   https://www.youtube.com/watch?v=hjkL5LKIDys

Прослухайте аудіокнигу "По дорозі в Казку" за покликанням          https://www.youtube.com/watch?v=p1OpFDdzi_E

07.05.2024
Тема. Микола Вороний. "Інфанта"

Прослухайте поезію за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=XimdG8BKsi4

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=fJV7Hpp-sEU

На основі відеоуроку запишіть літературний паспорт твору.


30.04.2024
Тема. Микола Вороний. Коротко про життя і творчість, багатогранну діяльність митця. Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії («Блакитна Панна»).

Перегляньте відеоуроки за покликаннями https://www.youtube.com/watch?v=wR1mKWC1I2s

За матеріалами уроків запишіть тему та ідею поезії "Блакитна Панна".

16.04.2024
Тема. Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа сюжету. ТЛ: драма-феєрія.

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=AABBhjkIHEA

Перегляньте фільм "Лісова пісня. Мавка" 1961 р. 
https://www.youtube.com/watch?v=GCQHGu4ktRQ&t=4s та /або прослухайте аудіокнигу  https://www.youtube.com/watch?v=hgLdjX-cxq4


02.04.2024
Тема. Тема. Леся Українка. Життєвий і творчий шлях поетеси. Основні мотиви поетичної творчості. 

Перегляньте відеоуроки про Лесю Українку за покликаннями  
На основі відеоуроку запишіть тему й ідею вірша "Contra spem spero". 
Поезія "Мріє. не зрадь" https://www.youtube.com/watch?v=o5jfv_3e8xo
"Стояла я і слухала весну" https://www.youtube.com/watch?v=9t6HIB0rS9Y  
"Слово, чому ти не твердая криця" https://www.youtube.com/watch?v=rKPps3iIqpU

19.03.2024
Тема. Образ панни (Мусі) – утілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм новели. Значення літературно-художньої спадщини В. Винниченка.

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=zU5So6nV66I


Записати літературне гроно рис характеру панни Мусі. 

12.03.2024
Тема. Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить – частинка вічності тощо).

Перегляньте фільм за мотивами новели В. Винниченка "Момент" та/або прослухайте аудіокнигу за покликаннями    https://www.youtube.com/watch?v=ixKAa5KNktw

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=C-xnYMwYMLI

На основі відеоуроку запишіть ознаки неореалізму та проблематику новели. 

05.03.2024

Тема 2. Володимир Винниченко. Життя і творчість, громадська і політична діяльність. 

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=NhDa5zywd6g

Тема 1. Багатозначність символічних образів. Камінний хрест – уособлення долі людини. Ідея нерозривної єдності Івана Дідуха з рідною землею. Останній танець Івана Дідуха перед від’їздом із села як символ трагізму прощання з рідним краєм 
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=RLGKIJwHaeI

Запишіть у зошити значення образів-символів новели "Камінний хрест".

27.02.2024
Тема. «Камінний хрест» – психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору. Сюжетно-композиційні особливості. Трагічна подія – композиційний центр новел Стефаника. Драматизм конфлікту, емоційна загостреність зображуваного. ТЛ: експресіонізм. (2 уроки)

Прослухайте аудіокнигу "Камінний хрест", перейшовши за покликанням    https://www.youtube.com/watch?v=SJL62umgDe4  або подивіться художній фільм за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=PvWu8Uj545k

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=w2m6te-iHuk

На основі відеоуроку запишіть тему та ідею новели В. Стефаника "Камінний хрест".

20.02.2024
Тема 1. Контрольна робота. творчість М. Коцюбинського, О. Кобилянської
Тема 2. Василь Стефаник. Життя і творчість. Новаторство письменника
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=8x6eQwzLFRM

13.02.2024
Тема. Новела "Меланхолійний вальс"

Прослухайте аудіокнигу "Меланхолійний вальс" за покликанням   https://www.youtube.com/watch?v=3Wr8W_RDCnI

Повторити творчість М. Коцюбинського, О. Кобилянської, підготуватися до контрольної роботи за творчістю цих письменників. 

30.01.2024
Тема. Тестування за творчістю М. Коцюбинського
 
Виконайте тестові завдання, перейшовши за покликанням       https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5672731

Тест активний до 23:00.

23.01.2023
Тема. Повість «Тіні забутих предків». Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією і дійсністю.

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=ToSd5IdU-SQ

На основі відеоуроку запишіть літературний паспорт повісті. 

16.01.2024
Тема. Психологічна новела «Intermezzo» з жанровими ознаками «поезії у прозі». Автобіографічна основа

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=Vx04sPvaC4s

Прослухайте аудіокнигу новели «Intermezzo» за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=sj89rBQxQFU

Фільм "Тіні забутих предків"  https://www.youtube.com/watch?v=6Fsn5PUytfE

09.01.2024
Тема. Михайло Коцюбинський. Загальний огляд життя і творчості. Формування художнього світогляду М. Коцюбинського – від реалізму до модернізму.

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=TGmPUBgkw0Y

Випишіть із підручника визначення імпресіонізму та його ознаки с. 121-123.

12/12/2023
Тема. Роль І. Франка у розвитку драматургії й театру («Украдене щастя»). Значення творчості І. Франка, її актуальність.
Подивіться фільм, знятий за драмою І. Франка "Украдене щастя"
"Украдене щастя" 1 серія  https://www.youtube.com/watch?v=n_Y3xC9rJ3I
"Украдене щастя" 2 серія  https://www.youtube.com/watch?v=bA_lchAiFGw
Повторити творчість І. Франка, підготуватися до написання контрольної роботи. 

05.12.2023
Тема. Змістовий зв’язок «Легенди про вічне життя» з поезією збірки «Зів’яле листя». Драматизм людських стосунків, роздуми про взаємність кохання. ТЛ: філософська поезія. Проза І. Франка. Новела "Сойчине крило".

Прослухайте скорочений зміст новела І. Франка "Сойчине крило" за покликанням   https://www.youtube.com/watch?v=I_EsqCjVazg

Прослухайте за покликанням "Легенду про вічне життя"                 https://www.youtube.com/watch?v=EvMngwkhvuo

 На основі прослуханого та матеріалу підручника (с. 93) запишіть тему та основну думку "Легенди".

28.11.2023
Тема. Поетична збірка «Зів’яле листя», загальне уявлення про її композицію. «Ой ти, дівчино, з горіха зерня...», «Чого являєшся мені...» Місце любовної теми у творчості І. Франка.

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=PYdus1Uzwu8

Прослухайте пісні на слова І.Франка "Ой ти, дівчино, з горіха зерня..."    https://www.youtube.com/watch?v=H_r2WbhBjMI
"Чого являєшся мені у сні?" https://www.youtube.com/watch?v=IjH62V_oERM

За матеріалом підручника с. 137-141 запишіть літературний паспорт цих поезій.

21.11.2023
Тема. Іван Франко. Життєвий і творчий шлях. Лірика збірки «З вершин і низин». Загальне уявлення про композицію збірки
Перегляньте відеоуроки за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=9nLQRkdEmGA
Записати в зошити тему та провідний мотив поезій "Гімн", "Сикстинська Мадонна".

14. 11.2023
Тема. Контрольна робота. Театр "корифеїв". Творчість Івана Карпенка-Карого

Пройдіть тестування, перейшовши за покликанням  join.naurok.ua  та ввівши код  доступу  3047348 або перейшовши за покликанням   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3047348
Тест активний до 22:00. 
Бажаю успіху!

07.11.2023

Тема. Психологічна переконливість образу Мартина Борулі. Інші персонажі твору

Перегляньте відеохарактеристику Мартина Борулі за покликанням   https://www.youtube.com/watch?v=eVhT7cL5YVE

Запишіть у зошити сенкани до образів Степана, Миколи, Марисі.

31.10.2023

Тема. Театр корифеїв. Іван Карпенко-Карий (І. Тобілевич). Основне про життєвий і творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності. Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія

Ознайомтеся із життям та творчістю І. Карпенка-Карого, перейшовши за покликанням   https://www.youtube.com/watch?v=bDpZKaoH17w

Прослухайте аудіокнигу комедії Івана Карпенка-Карого "Мартин Боруля" за покликанням    https://www.youtube.com/watch?v=gZgqhuyzQ_M

Перегляньте фільм "Мартин Боруля" за покликанням            https://www.youtube.com/watch?v=ZqzhP3G8RwU

17.10.2023

 Для учнів, що навчаються дистанційно

Тема. Контрольна робота. Вступ. Творчість І. Нечуя-Левицького і Панаса Мирного.

Для виконання контрольної роботи перейдіть за покликанням join.naurok.ua та введіть код доступу 6454924 або перейдіть за покликанням   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6454924

Тест активний до 20:00. 

09.10.2023    

Тема.  Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва. Жіночі образи, ствердження народних поглядів на духовне здоров’я людини.                               

Перегляньте відеоуроки за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=O5VjP3-N3Vs

https://www.youtube.com/watch?v=yWbifuuZKmY

Складіть і запишіть сенкани до образів Чіпки, Галі, Мотрі. Виконані роботи надішліть на ел. пошту.

Підготуйтеся до написання контрольної роботи за творчістю І. Нечуя-Левицького й Панаса Мирного.

02.10.2023

Тема. Широта представлення народного життя. Робота з текстом 1–4 частин роману

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=Ly3BVRiz16w

Запишіть у зошити назви розділів 1 та 4 частини твору.

26.09.2023

Тема. Панас Мирний (Панас Рудченко). Основне про життєвий і творчий шлях. Загальна характеристика творчості. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» – перший соціально-психологічний роман в українській літературі, свідчення його можливостей у художньому дослідженні дійсності. Співавторство з Іваном Біликом. Історія написання твору. ТЛ: соціально-психологічний роман.

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=41w95dFAgnA

Покликання на аудіокнигу роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» (скорочено) https://www.youtube.com/watch?v=Cp1AiD9-bMA

19.09.2023

Тема. Колоритні людські характери в повісті І. Нечуя-Левицького. Порівняльна характеристика образів твору. Засоби змалювання комічного

Перегляньте відеоурок, перейшовши за покликанням                             https://www.youtube.com/watch?v=MN7b44TTVsw

Доберіть заголовок до кожної частини повісті «Кайдашева сім’я», запишіть у зошит. 


12.09.2023

Тема. «Кайдашева сім’я» – соціально-побутова повість-хроніка. Реалізм твору, актуальність проблеми батьків і дітей. ТЛ: соціально-побутова повість, реалізм (поглиблено).

Прослухати зміст повісті за покликанням  https://www.youtube.com/watch?v=J5uuO8acaOE

Скорочений переказ змісту повісті https://www.youtube.com/watch?v=LwdadBfjPxI


                                                                              СПИСОК

літератури 10 клас


1. Іван Нечуй-Левицький. «Кайдашева сім’я»

2. Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»

3. Іван Карпенко-Карий. «Мартин Боруля»

4. І. Франко. «Сойчине крило»

5. М. Коцюбинський. «Intermezzo», «Тіні забутих предків»

6. Ольга Кобилянська. «Іmpromtu phantasie» («Фантазія-експромт»), «Valse mеlancolique» («Меланхолійний вальс»)

7. Василь Стефаник. «Камінний хрест»

8. Володимир Винниченко. «Момент»

9. Леся Українка (Лариса Косач). «Лісова пісня»


Немає коментарів:

Дописати коментар