Покликання на підручник української мови
https://pidruchnyk.com.ua/1641-ukrainska-mova-glazova-5-klas-2022.html
Адреса ел. пошти для надсилання виконаних завдань kopiya2013@ukr.net
16.04.2024
Тема. Речення з однорідними членами
Перегляньте відеоуроки за покликаннями https://www.youtube.com/watch?v=GVU46OttFoQ
https://www.youtube.com/watch?v=HWFQhBmqdoE
21.03.2024
Тема. Обставина як другорядний член речення.
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=pD9WUvB7RMI
Виконайте вправу 408.
20.03.2024
Тема. Означення як другорядний член речення
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=3H3mEObJrvY
Виконайте вправу 403.
19.03.2024
Тема. Другорядні члени речення. Додаток як другорядний член речення.
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=xfdPB7fRo5I
Виконайте вправу 398.
07.03.2024
Тема. Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення)
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=k8Mn_dSjwOE
Виконайте вправу 381.
06.03.2024
Тема. Граматична помилка в словосполученнях.
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=I1073QEKK4c
Виконайте вправу 373.
05.03.2024
Тема. Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. Головне й залежне слово в словосполученні
Подивіться відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=xh3tGOiA9DM
Виконайте вправу 369.
01.03.2024
Тема. Навчальний диктант
27.02.2024
Тема. Подвоєння букв на позначення подовжених приголосних
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=x0aADS8MOpg
Виконайте вправу 360.
20.02.2024
Тема. Подвоєння букв на позначення збігу однакових приголосних
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=3bRoMFGdcI4
Виконайте вправу 342.
14.02.2024
Тема. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану із життєвим досвідом учнів, у художньому стилі (за колективно складеним планом).
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=p6iVG4zjhhE
На основі складеного плану напишіть на чернетці твір-роздум на одну з тем, що є в підручнику на с. 185.
26.01.2024
Тема. Основні випадки чергування [у] – [в], [і] – [й] (правила милозвучності).
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=xP9ch0eeClw
Виконайте вправу 298, с. 144.
25.01.2024
Тема. РМ. Особливості складання есе. Письмове есе про красу й милозвучність української мови (про транспорт майбутнього, воду в природі тощо).
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=ig2idWK6L5U
Виконайте вправу 255, с. 128.
24.01.2024
Тема. Найпоширеніші випадки чергування приголосних звуків
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=6pFUstI5YKI
Виконайте вправу 288, с.140.
23.01.2024
Тема. Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=-mhwLrkZaRI
Виконайте вправу 278, с. 136.
17.01.2024
Тема. Спрощення в групах приголосних
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=HGIOhLV5CGY
Виконайте вправу 249 на с. 125.
16.01.2024
Тема. Правопис префіксів з- (зі-, с-), роз- (розі-), без
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=6SwXj7CRJWg
Виконайте вправи 235, 241.
12.01.2023
Тема. Вимова приголосних звуків (у тому числі приголосних у префіксах з-, роз-, без-). Уподібнення приголосних звуків. Орфоепічний словник
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=0_t1oZoJnnw
Виконайте вправу 231, с. 118.
09.01.2024
Тема. Вимова голосних звуків. Ненаголошені голосні [є], [и], [о] в коренях слів. Позначення на письмі ненаголошених голосних [є], [и] в коренях слів (повторення і поглиблення).
Вивчіть правила на с. 108-110.
Виконайте вправу 219, с.112.
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=JbGu0qoj85I
07.12.2023
Тема. Склад. Основні правила переносу
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=3J9GtQCHqQM
Виконайте вправу 212.
06.12.2023
Тема. Фонетичний розбір слова
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=dRjclfX3xrM
Виконайте вправу впр. 200 с. 85.
05.12.2023
Тема. Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт. Співвідношення звуків і букв. Звукове значення букв я, ю, є, ї та щ (повторення)
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=U-amw73qJgI
Виконайте вправу 199 с. 85.
29.11.2023
Тема. Приголосні дзвінкі й глухі (повторення). Вимова звуків, які позначаємо буквами ґ і г
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=zWMmD8RQTd4
Вивчіть правила § 19. Виконайте вправу 193.
28.11.2023
Тема. Приголосні тверді й м’які, шиплячі (повторення). Напівпом’якшені (пом’якшені) приголосні.
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=lAkyw3amTtc
Вивчіть правила § 18, виконайте письмово вправу 185.
24.11.2023
Тема. Звуки мови і звуки мовлення. Відмінність їх від інших звуків, які створює людина. Звуки голосні та приголосні. Фонетична транскрипція
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=bhdndnAcJqw
Виконайте вправу 172.
22.11.2023
Тема. Узагальнення вивченого з розділу «Будова слова. Орфографія»
Повторіть правила, переглянувши відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=rmhWrRwRMo8
Підготуйтеся до написання контрольної роботи.
21.11.2023
Тема. РМ. Особливості твору-опису предмета. Письмовий твір-опис предмета з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення і виразності (у художньому стилі
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=fhPpqCObdgw
Напишіть твір-опис предмета в художньому стилі.
16.11.2023
Тема. Написання префіксів пре-, при-, прі-
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=u55h1wpF0wo
Виконайте письмово вправу 147.
15.11.2023
Тема. Розбір слів за будовою
Розібрати за будовою слова: розписати, прекрасний, перелісок, уранці, поні, переписаний.
10.11.2023
Тема. Розбір слова за будовою
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=MfSHkcyhIjk
Виконайте письмово вправу 135 (І і ІІ завдання).
09.11.2023
Тема. РМ. Особливості твору-опису тварини. Письмовий твір-опис тварини з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення і виразності (у художньому стилі).
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=teJA5Qp3sMs
Написати твір-опис домашнього улюбленця (якщо маєте/або про якого мрієте). Роботу надіслати на електронну адресу.
08.11.2023
Тема. Суфікс (повторення і поглиблення). Суфікси, які надають словам емоційного забарвлення та виразності
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=sv4yk8pFi98
Вивчіть правила § 13 с. 57, 58, 59.
Виконайте письмово вправу 133 (І і ІІ завдання).
07.11.2023
Тема. Префікс (повторення і поглиблення). Префікси, які надають словам емоційного забарвлення та виразності.
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=7HjHbCNNeF4
Вивчіть правила § 12, с. 55.
Виконайте письмово вправу 128 (І і ІІ завдання).
02.11.2023
Тема. Урок культури мовлення. Невиправдане вживання спільнокореневих слів.
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=f10BcU6yj8w
Виконайте письмово вправу 116.
01.11.2023
Тема. Корінь слова. Спільнокореневі слова та форми слова (повторення і поглиблення). Спільнокореневі слова як засіб зв’язку речень у тексті.
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=j1qUrwsGpNg
Вивчіть правила § 11, с. 50, 51.
Виконайте письмово вправу 120 с. 54.
31.10.2023
Тема. Основа слова й закінчення. Змінні й незмінні слова
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=99xuF1YZVHE
Вивчіть правила § 10 на с. 45, 46, 47.
Виконайте письмово вправу 108 с. 49.
17.10.2023
Тема. Контрольна робота. Лексикологія (тестові завдання)
Виконайте тестові завдання, перейшовши за покликанням join.naurok.ua та ввівши код доступу 9959370 або перейшовши за покликанням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9959370
Тест активний до 20:00.
11.10.2023
Тема. Урок культури мовлення. Вживання слів відповідно до їхнього лексичного значення, антисуржик, розрізнення паронімів, точність у використанні синонімів
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=xUHm2mImsjQ
Виконайте письмово вправу 90 на с. 40.
10.10.2023
Тема. Пароніми. Словник паронімів
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=RNbCnYI-ZtI
Вивчіть правила на с. 34.
Виконайте письмово вправу 75 с. 35.
06.10.2023
Тема. Омоніми (повторення і поглиблення). Розрізнення омонімів і багатозначних слів. Словник омонімів
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=3-yLeZHx_h8
Вивчіть правила на с. 31, 32.
Виконайте письмово вправу 71 с. 33-34.
05.10.2023
Тема. Антоніми. Роль антонімів у мовленні
1. Опрацюйте теоретичний матеріал, натиснувши на покликання https://www.youtube.com/watch?v=OdjixYUn_Ck
2. Закріпіть новий матеріал, прочитавши правила в підручнику. Новий підручник § 5 с. 27-28.
3. Виконайте письмово вправу 55 на с. 28 нового підручника ( у старому підручнику це вправа 92 на с. 42 ).
Тема. Омоніми (повторення і поглиблення). Розрізнення омонімів і багатозначних слів. Словник омонімів.
1. Перегляньте відеоурок, натиснувши на покликання https://www.youtube.com/watch?v=Y-Fibbr33Mw
2. Прочитайте правила § 6 на с. 31 нового підручника (або § 13, с. 44 старого підручника), вивчіть їх.
3. Виконайте усно вправу 66 с. 31 нового підручника.
4. Прочитайте про відмінність між багатозначними словами та омонімами с. 32 нового підручника (с. 44 старого підручника).
5. Виконайте письмово вправу 68 с. 32-33 нового підручника (вправу 103 с. 45 старого підручника).
Д/З. Вивчити правила § 6 на с. 31, 32 нового підручника, виконати письмово вправу 71 (1 завдання) с. 33-34 ( старий підручник § 13, с. 44, вправа 105).
04.10.2023
Тема. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами опису предмета (або тварини), що містить синоніми та антоніми (за самостійно складеним простим планом).
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=moil-V3dHBA
Запишіть у зошит план тексту та на основі відеоуроку й записаного плану напишіть переказ тексту та надішліть на електронну адресу.
03.10. 2023
Тема. Синоніми (повторення і поглиблення). Синонімічний ряд. Роль синонімів у мовленні. Словник синонімів
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=KacswTmK7Vk
Вивчіть правила на с. 24 § 4.
Виконайте вправу 45 на с. 25.
29.09.2023
Тема. РМ. Усний докладний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним простим планом).
Прочитайте вправу 539 на с. 227.
Складіть і запишіть у зошити план тексту.
Усно перекажіть текст за складеним планом.
28.09.2023
Тема. Використання багатозначних слів у прямому й переносному значеннях (повторення). Роль слів у переносному значенні в художньому стилі мовлення
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=kqMwOCSnjLg
Вивчіть правила на с. 21.
Виконайте вправу 41 на с. 23. (І й ІІ завдання).
27.09.2023
Тема. Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова (повторення). Тлумачний словник
Перегляньте відеоуроки за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=DV3QbD2ugZs
https://www.youtube.com/watch?v=WHHtHWEaams
Вивчіть правила на с. 17, 18.
Виконайте письмово вправу 32 на с. 20.
26.09.2023
Тема. Диктант
21.09.2023
Тема. РМ. Особливості будови опису предмета. Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета (за колективно складеним простим планом)
Виконати усно вправу 538 с. 226-227. Знайдіть розповідь про те, як Суперагент тікав від зграї папужок, та елементи опису його автомобіля. Складіть колективно план цієї частини тексту. Прочитайте або прослухайте текст удруге. За планом усно перекажіть указану частину.
20.09.2023
Тема. РМ. Типи мовлення: розповідь, опис, роздум
Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=komP1Ew_qic
Складіть невеликий усний роздум (3–5 речень), розпочавши його одним з наведених фрагментів.
- Я люблю займатися спортом (малювати, читати), тому що ...
- Українські пісні відомі у світі, тому що ...
- Природу треба охороняти, тому що ...
19.09.2023
Тема. Текст. Поділ тексту на речення. Слово як компонент речення. Лексичне значення слова. Слово як частина мови. Граматичні форми слів різних частин мови
Перегляньте відеоурок, перейшовши за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=7aYdk-qzLfk
Виконайте письмово вправу 43 І. Спишіть речення, розкриваючи дужки. Поясніть написання. Прочитайте вглос виділені слова і запишіть їх у транскрипції.
1. Не все теє зробит(ь)ся, що на думці зродит(ь)ся. 2. На годину спізниш(ь)ся, за рік (не)доженеш. 3. (Не)хвали коня, поки з дороги (не) вернеш(ь)ся.
ІІ. Підкресліть дієслова як головні члени речення (присудки).
15.09.2023
Тема. Текст. Змістова й композиційна єдність, зв’язність тексту. Тема, основна думка тексту, мікротема, тематичне речення. Простий план тексту. Будова тексту (зачин, основна частина, кінцівка). Ключові слова в тексті.
Переглянути відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=TYVWttzeFVg
Вивчити визначення текст.
12.09.2023
Тема. РМ. Читання мовчки тексту, аналіз прочитаного, відповіді на запитання за змістом прочитаного, виконання тестових завдань.
Прочитати текст вправи 531 с. 219-220. Виконати тестові завдання до тексту на с. 220, виконати письмово завдання 4 с. 220 (поради запиши в зошит, надішли на електронну адресу kopiya2013@ukr.net або на вайбер в особисті повідомлення).
07.09.2022
Тема. РМ. Основні правила спілкування. Монологічне та діалогічне спілкування. Складання та розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування
Переглянь відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=CtMOyeCGKLQ
Виконай письмово вправу 530, с 218.
Тема. Позначення м'якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я
І. Вправа-дослідження.
— Прочитайте слова, назвіть у них м’які приголосні. Як позначається м’якість приголосних на письмі?
Сльота, люк, осіннє, листя, стань, ллє, муляр, зірка, люди.
II. Актуалізація опорних знань, умінь і навичок.
1. Бліц-опитування.
— Що вам відомо про букви я, ю, є?
— Яка буква українського алфавіту не позначає звуку?
— Чи можуть букви і, я, ю, є якимось чином впливати на попередні приголосні? Як саме? Наведіть приклади.
2. Дослідження-зіставлення.
— З’ясуйте, чим різняться слова рис — рись, ліз — лізь.
IІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.
1. Робота з теоретичним матеріалом підручника, с.118.
2. Робота з підручником. Виконання вправи 308 (1 завдання усно,
2 письмово: знайдіть слова з м’якими приголосними та визначте, як позначено м’якість цих звуків на письмі; запишіть ці слова у три колонки: 1) слова, у яких м’якість позначається Ь; 2) слова, у яких м’якість позначається буквами Я, Ю, Є; 3) слова, у яких м’якість позначається буквою І).
ІV. Д/З. Вивчити правила на с. 118. Виконати письмово впр. 308 (3 завдання: розглянути ілюстрацію до вірша, скласти й записати за нею 4 речення, використавши слова з м’якими приголосними).
Немає коментарів:
Дописати коментар