10-Б література

Покликання на підручник української літератури                            https://4book.org/uchebniki-ukraina/10-klas/ukrayinska-literatura-10-klas-slonovska-2018-prof

Адреса ел. пошти для надсилання виконаних завдань kopiya2013@ukr.net

Покликання на онлайн-уроки https://www.youtube.com/watch?v=OPsmuyX80Iw


20.05.2024

Тема. Ісмаїл Гаспринський. Історичне оповідання «Арслан киз» («Дівчина-левиця») як прояв культурної емансипації кримськотатарського народу

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=M6JLeQS3lss

Прослухайте аудіокнигу «Арслан киз» («Дівчина-левиця») за покликанням   https://www.youtube.com/watch?v=g9A05kcTVY8

На основі прослуханого твору та матеріалу підручника (с. 298-299)  запишіть літературний паспорт оповідання. 

Д/З. Підготуйтеся до КР за творчістю Богдана Лепкого та Ісмаїла Гаспринського. 

16.05.2024

Богдан Лепкий. Роман "Мазепа"

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=RMaoZtNQxjw

Прослухайте аудіовиставу за романом Богдана Лепкого "Мотря" за покликанням    https://www.youtube.com/watch?v=-1GEAc-AKWo

06.05.2024
Тема. Поема-симфонія "Сковорода"

Прочитайте поему-симфонію, перейшовши за покликанням    https://litgazeta.com.ua/chytaty-onlayn/tichina-pavlo-skovoroda-simfonia/

15.04.2024
Тема. Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить – частинка вічності тощо).

Перегляньте фільм за мотивами новели В. Винниченка "Момент" та/або прослухайте аудіокнигу за покликаннями    https://www.youtube.com/watch?v=ixKAa5KNktw

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=C-xnYMwYMLI

На основі відеоуроку запишіть ознаки неореалізму та проблематику новели. 



08.04.2024
Тема. Контрольна робота. Творчість О. Кобилянської, Лесі Українки 

01.04.2024
Тема. «Кассандра» – новаторство в жанрі драматичної поеми. Авторська інтерпретація образу Кассандри – античної віщунки. ТЛ: драматична поема.

Прослухайте аудіокнигу "Кассандра" https://www.youtube.com/watch?v=dQej3GFOtLQ

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=gYXxklK7BMQ

На основі відеоуроку запишіть  літературний паспорт твору. 

21.03.2024

Тема. Бездуховність і байдужість до краси в образах Килини та матері Лукаша

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=rrxLLXwxA4E

Запишіть у зошит риси характеру героїнь. 

18.03.2024
Тема. Романтично-міфологічний образ Мавки. Роздвоєність душі Лукаша.

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=1t-7AWgjtd4

Запишіть у зошити сенкани до образів Мавки й Лукаша. 

11.03.2024
Тема. Новаторство Лесі Українки в драматургії, її інтерпретації образів світової літератури. Драма-феєрія «Лісова пісня». Оригінальність жанру

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=AABBhjkIHEA

Перегляньте фільм "Лісова пісня. Мавка" 1981 р.                               https://www.youtube.com/watch?v=UXKUwWE0bts та /або прослухайте аудіокнигу  https://www.youtube.com/watch?v=hgLdjX-cxq4

4.03.2024

Тема. Леся Українка. Життєвий і творчий шлях поетеси. Основні мотиви поетичної творчості. 

Перегляньте відеоуроки про Лесю Українку за покликаннями  
На основі відеоуроку запишіть тему й ідею вірша "Contra spem spero". 
Поезія "Мріє. не зрадь" https://www.youtube.com/watch?v=o5jfv_3e8xo
"Стояла я і слухала весну" https://www.youtube.com/watch?v=9t6HIB0rS9Y  
"Слово, чому ти не твердая криця" https://www.youtube.com/watch?v=rKPps3iIqpU
"Мені однаково..." https://www.youtube.com/watch?v=xQbBTs6xP-A
29.01.2024

Тема. «Людина» – перший твір в українській літературі з розкриття ідей емансипації. Тема долі освіченої дівчини, яка не може змиритися з бездуховністю міщанського середовища

Прослухайте аудіокнигу "Людина" за покликанням                            https://www.youtube.com/watch?v=nhAg48_4NeM

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=31B-Q5pK1lA

На основі відеоуроку запишіть тему та ідею твору. 

26.02.2024
Тема. Новела «Valse melancolique» – тема мистецтва та його впливу на людину, доля талановитого митця в міщанському суспільстві. Жінка як тип нової героїні свого часу. Три жіночі образи як три тенденції модерної емансипації. Естетизм як життєва програма Софії та Ганнусі. Особливості еволюції життєвого кредо Марти.

Прослухайте аудіокнигу "Меланхолійний вальс" за покликанням   https://www.youtube.com/watch?v=3Wr8W_RDCnI

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=0btH3-TzPq4

Скласти й записати резюме однієї з героїнь. 


15.02.2024

Тема. Контрольна робота

12.02.2024
Тема. «Новина» – новела, яка вражає силою емоційного напруження та драматизму. Специфіка типізації образу Гриця Летючого. Художні засоби для розкриття внутрішнього світу героя. Особливості композиції новели.

Прослухайте аудіокнигу новели В. Стефаника "Новина" за покликанням   https://www.youtube.com/watch?v=iIdIVkjJDVo

Запишіть у зошити літературний паспорт твору. 

05.02.2024
Тема. Новела «Камінний хрест» – український екзистенційний вибір між життям і смертю як в особистому, так і в національному вимірах. Образ Івана Дідуха.

Прослухайте аудіокнигу "Камінний хрест", перейшовши за покликанням    https://www.youtube.com/watch?v=SJL62umgDe4  або подивіться художній фільм за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=PvWu8Uj545k

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=w2m6te-iHuk

На основі відеоуроку запишіть тему та ідею новели В. Стефаника "Камінний хрест".

29.01.2024
Тема. Експресіонізм – літературно-мистецький напрям, для якого характерні посилена увага до внутрішнього світу людини, наголошення на авторському світосприйнятті, нервова збудженість та фрагментарність оповіді, застосування символів, гротеску, поєднання протилежного тощо. ТЛ: експресіонізм.

Перегляньте відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=vPxR_ZjFvRc

Запишіть визначення експресіонізму та його ознак у зошити. 

25.01.2024
Тема. Кохання Івана та Марічки, їхнє світовідчуття і світоуявлення. Ідея незнищенності духовного начала в житті. Фольклорне тло твору. Образи. Художньо-стильові особливості повісті.

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=gkSNaYwZlTY

Написати есе "Чому Івана й Марічку називають карпатськими Ромео і Джульєттою".

15.01.2024
Тема. Поетика імпресіонізму у повісті «Тіні забутих предків»

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=YCEe1XOn7R0
За матеріалами відеоуроку запишіть тему та ідею повісті.

Прослухайте аудіокнигу за покликанням «Тіні забутих предків»    https://www.youtube.com/watch?v=_ZIGRoBL_3Q

10.01.2024
Тема. «Intermezzo» – яскравий приклад синкретизму творчої палітри М. Коцюбинського. Жанрова особливість твору: новела з ознаками «поезії в прозі»

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=Vx04sPvaC4s

Прослухайте аудіокнигу новели «Intermezzo» за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=sj89rBQxQFU

08.01.2024
Тема. Імпресіонізм творчості М. Коцюбинського, М. Черемшини, В. Винниченка. Михайло Коцюбинський. Загальний огляд життя і творчості. Формування художнього світогляду М. Коцюбинського – від реалізму до модернізму.

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=TGmPUBgkw0Y

Випишіть із підручника с. 179 творчий доробок письменника.

11.12.2023
Тема. "Украдене щастя» – соціально-психологічна драма. Найвизначніший сценічний твір Франка. Сюжет драми, головні герої, конфлікт у творі, проблематика
"Украдене щастя" 1 серія  https://www.youtube.com/watch?v=n_Y3xC9rJ3I
"Украдене щастя" 2 серія  https://www.youtube.com/watch?v=bA_lchAiFGw


07.12.2023
Тема. Тема. Змістовий зв’язок «Легенди про вічне життя» з поезією збірки «Зів’яле листя». Драматизм людських стосунків, роздуми про взаємність кохання. ТЛ: філософська поезія. Проза І. Франка. Новела "Сойчине крило".

Прослухайте скорочений зміст новела І. Франка "Сойчине крило" за покликанням   https://www.youtube.com/watch?v=I_EsqCjVazg

Прослухайте за покликанням "Легенду про вічне життя"                 https://www.youtube.com/watch?v=EvMngwkhvuo

 На основі прослуханого та матеріалу підручника (с. 93) запишіть тему та основну думку "Легенди".


27.11.2023
Тема. Збірка «Зів’яле листя» – «лірична драма».

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=PYdus1Uzwu8

Прослухайте пісні на слова І.Франка "Ой ти, дівчино, з горіха зерня..."    https://www.youtube.com/watch?v=H_r2WbhBjMI
"Чого являєшся мені у сні?" https://www.youtube.com/watch?v=IjH62V_oERM

За матеріалом підручника с. 137-141 запишіть літературний паспорт цих поезій.

23.11.2023
Тема. Поема «Мойсей» – філософське осмислення історичного шляху українського народу. Віра в його щасливе майбутнє. Проблематика твору. ТЛ: біблійні образи в літературі

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=A7KX0hNTp4E

Ознайомтеся зі змістом поеми "Мойсей" за покликанням                  https://www.youtube.com/watch?v=oFo31jTFYtk

20.11.2023
Тема. Тематична і жанрова різноманітність поезії І. Франка. Ліричний герой громадянської лірики І. Франка – борець проти соціального і національного гноблення («Каменярі», «Земле моя, всеплодющая мати»). Патріотизм, національна ідея в поезії «Україна» зі збірки «З вершин і низин». «Декадент» – поетичне кредо І. Франка. Присвята В. Щурату. Вираження життєствердної позиції ліричного героя-митця
Перегляньте відеопрезентацію за покликанням                         https://www.youtube.com/watch?v=F9vZJkpO9PM
Зупинивши відеопрезентацію, записати в зошити тематичну й жанрову різноманітність творів І. Франка.
Прослухати поезії І Франка за покликаннями 
"Земле, моя всеплодющая мати" https://www.youtube.com/watch?v=eWA935CohlI
"Сікстинська мадонна" https://www.youtube.com/watch?v=uPT2XlSHYYs

16.11.2023
Тема. Іван Франко. Важливі етапи життєвого і творчого шляху І. Франка

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=qH_Amu_UMzE

13. 11.2023
Тема. Контрольна робота. Театр корифеїв. Творчість Івана Карпенка-Карого, Б. Грінченка

Пройдіть тестування, перейшовши за покликанням join.naurok.ua   та ввівши код доступу 6582946 або перейшовши за покликанням   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6582946
Тест активний до 23:00. 
Бажаю успіху!

13.11.2023
Тема. Модернізм як естетична революція та етапність у розвитку самого поняття мистецтва. Імпресіонізм, експресіонізм, символізм, неоромантизм як різні напрями модернізму. Модернізм у живописі, архітектурі, вжитковому мистецтві. ТЛ: імпресіонізм як метод і напрям. Імпресіонізм як реалістичне письмо в живописі і літературі (безпосередня фіксація вражень).

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=vJ7UaxEvwdc

Виписати визначення імпресіонізму, експресіонізму, символізму, неоромантизму в зошити й вивчити їх. 

09.11.2023
Тема. Аналіз поезій «Доки?», «До народу», «До праці". «Моє щастя» – життєве і мистецьке кредо автора.«Весняні сонети»
Прочитайте поезії Б. Грінченка. Запишіть у зошити тему й основну думку двох із них. 

До праці

Праця єдина з недолі нас вирве:

Нумо до праці, брати!

Годі лякатись! За діло святеє

Сміло ми будемо йти!

Праця єдина нам шлях уторує,

Довгий той шлях і важкий,

Що аж до щастя і долі прямує:

Нумо до праці мерщій!

Праця не згине між людьми даремне:

Сонце засвітить колись,

Дякою нас тоді люди згадають —

Нум же! До праці берись!

Хоч у недолі й нещасті звікуєм —

Долю онукам дамо!

Ми на роботу на світ народились,

Ми для борні живемо!

Сміливо ж, браття, до праці ставайте, —

Час наступає — ходім!

Дяка і шана робітникам щирим!

Сором недбалим усім!

1881

Доки?

Минає час, минають люди;

Ми всі ждемо того, що буде,

І кажем всі: давно вже час,

Щоб воля та прийшла й до нас,

А все її нема, не йде, —

А час не жде, а час не жде!..

А час не жде, а час летить,

А серце змучене болить,

Бо довгий гніт минулих днів

Його украй вже пригнітив,

І тяжко так, що, може, ми

Гіркими плакали б слізьми,

Якби не гніт цей днів тяжких,

Щоб нас за довгий час усіх

І одслід навіть з мук навчив

Ховать в душі без сліз і слів.

І так на світі живемо,

На плечах лихо несемо.

І доки будемо так жить?

Ніхто не скаже — все мовчить!

1881

До народу

Були ті часи, як тобі я до ніг,

Убогий народе, схилявся.

І в думах улюблених чистих моїх

У дні ті щасливії мрій молодих

Мені божеством ти здавався.

Любив я тебе почуванням палким,

Бажав я на тебе робити,

І праці віддавсь цілим серцем моїм,

І тільки для тебе й тобою самим

Хотів я і на світі жити.

І певна надія у мене була,

Що ти привітаєш, народе,

Ту душу, що тільки тобою й жила,

Що в мріях у сяйво тебе повила,

Й зазнаєм ми братньої згоди.

Але я побачив не те, чого ждав,

І що сподівавсь, що побачу,

Бо той ідеал ти щодня зневажав,

Який я у мріях собі малював,

Мав інший ти звичай і вдачу.

Замість ідеалу я вздрів на селі

Зубожений люд занімілий.

Темнота й незгода у нашій землі,

Здавалося, скрізь панували й жили

І люд той безщасний гнітили.

Чи я працювати для тебе не вмів,

Чи ти не діймав мені віри,

Та вкупі зо мною ти йти не схотів,

На працю мою ти з невірством глядів,

Мов бачив нещирі заміри.

І поглядом іншим я глянув тоді

На тебе, народе коханий.

І зникли рожевих тих мрій і сліди,

Неначе од сонечка краплі з води,—

Ти знову мені був незнаний.

Але ж я не кидав і далі робить,

Робив, бо якіїсь надії

На те, що розрада тяжка ця на мить,

Що знову у згоді ми будемо жить, —

Були ще хоч трохи у мрії.

Що більше і важче невтомно робив,

Що більш віддававсь я роботі,

То більше мені все твій образ яснів

І в поті чола я того зрозумів,

Хто сам працювать звик у поті.

Чи той — я спитався — кому засягти

Ти дав і культури, й освіти,

Братався з тобою, схотів принести

Тобі свого світла у темні хати,

Щоб міг ти свій шлях зрозуміти?

Ні! здавна хто світло в руках своїх мав —

Не йшов він до тебе світити,

І той тільки в хату до тебе вступав,

Що заздро на працю твою зазіхав

І вмів тебе тільки гнітити.

Не дивно ж, що темрява — доля твоя,

Що, темними йдучи лісами,

Забув навіть власне своє ти ім’я,

Забув, що існує з народів сім’я,

Що рівний ти в їй із братами.

Як міг ти, пригнічений вниз до землі,

Недавній ще раб в своїй хаті

І наймит часами на власній ріллі,

Тепер, після всіх, що дурить тебе йшли,

Як друзів ти міг упізнати?

Я це зрозумів. І вагання, і страх —

Все зникло, і знов до роботи

Іду я, і певний лежить мені шлях,

Я силу новую почув у руках,

Щоб зло і темноту бороти.

І вже чи дійду до своєї мети,

Чи зламаний вмру серед шляху,

Але не покину до неї іти,

За правду, за волю все зможу знести —

І жити, і вмерти без страху!..

1884

Моє щастя

Хай люди женуться за втіхами світу!

Женуться за брязкотом злота дзвінким,

Затоптану душу, багном оповиту,

Востаннє затопчуть нехай перед їм.

Хай люди женуться за владою в світі,

Вганяють за правом веліти страшним,

І хай Рубікони, всі кров’ю политі,

Не страшно для його проходити їм.

Хай люди женуться за славою в світі

І за фіміамом її запашним

І в йому знаходять нехай, немов діти,

Усе, що бажали, що марилось їм, —

Те право веліти і сяйво від слави,

А з їм і ті гори усі золоті

Віддам я за милої погляд ласкавий,

Віддам за кохання хвилини святі.

Віддам я за милої карії очі,

За погляд, за усміх, як щастя ясний,

Віддам за ті райськії місячні ночі

І за поцілунок, як сонце. палкий.

Віддам, не жалівши, віддам без вагання:

Без влади, без слави, без втіх золотих —

Я знаю — в хвилини палкого кохання

Я дужчий, щасливіший буду за всіх.

Але ж і ті очі ясні, що кохаю,

Але ж і рожеві ті пишні уста

І те раювання солодке без краю,

Що дасть нам кохання доба золота,

Але ж я усе це віддам без вагання

За те, чого краще ніколи не знав,

Що вище од влади, од слави й кохання,

Що раз тільки й мав би, якби я придбав.

І хоч після того не міг би я жити,

І хоч я на мить тільки й бачив би рай,

Але ж я віддав би усе на цім світі

За змогу умерти за рідний свій край!

1886

Весна іде!

В повітрі молодому

Далекий крик мандрівних журавлів

Вже розітнувсь: ключем вони додому

У рідний край летять з чужих країв.

Весна іде! Веснянки задзвеніли,

Лунає спів по луках і гаях —

Мов устають нові могутні сили

В людських серцях, придавлених серцях.

І в грудях знов солодкії бажання,

І в грудях знов устали поривання,

І встала знов надія молода.

О, весно, йди! Bd ждуть тебе, кохана:

І небо жде, і жде весна приспана,

І ліс, і степ, і скована вода.

1888

06.11.2023
Тема. Борис Грінченко. «Без хліба». . «Сам собі пан». ТЛ: малі епічні жанри – оповідання (поглиблено).
Прослухайте аудіокнигу оповідання "Без хліба"за покликанням   https://www.youtube.com/watch?v=GMjC6ZVrhQM
та оповідання "Сам собі пан" за покликанням                                     https://www.youtube.com/watch?v=Q5MiHu5VFJk

02.11.2023
Тема. «Мартин Боруля» (оглядово). Проблематика зміни соціальної ролі і статусу, яка не пов’язана з походженням людини

Прослухайте аудіокнигу за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=9Wzk9hyCubk

Перегляньте фільм "Мартин Боруля" за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=ZqzhP3G8RwU&t=19s

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=GC5oyvRTIzs



19.10.2023
Тема. Комедія "Хазяїн"

Прослухати аудіокнигу за покликання https://www.youtube.com/watch?v=1FZ9ioV_pp8 


Перегляньте сучасну адаптпцію п'єси "Хазяїн" за покликанням   https://www.youtube.com/watch?v=gkuMq14CeiU

16.10.2023
Тема. Розвиток драматургії: соціально-побутові та історичні драми і комедії М. Старицького, М. Кропивницького, Панаса Мирного та ін. (оглядово).

Створення професійного театру в Галичині (1864). Перша народна артист­ка України Марія Заньковецька. Роль професійного театру у розвитку національної культури.

Письмово відповісти на запитання https: У чому основна заслуга театру корифеїв?

Опрацювати за підручником біографію Івана  Карпенка-Карого (с. 85-89).


 Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=p0WSZRAl9gc

12.10.2023
Тема. Контрольна робота. Творчість І. Нечуя-Левицького, Панаса Мирного (тестування).

Для учнів дистанційної форми навчання.

Для виконання контрольної роботи перейдіть за покликанням join.naurok.ua та введіть код доступу 9973511 або за покликанням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9973511
                                       Тест активний до 21:00.Бажаю успіху.

09.10.2023
Тема. Урок мовленнєвого розвитку. Складання анкети головного героя роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».
Коротко дати відповіді на запитання анкети.

Анкета (від фр. enquete) — структурно організований набір запитань, кожне з яких логічно пов'язане з основною метою дослідження, отримання інформації відбувається шляхом опитування.

1. ПІБ героя

2. Дата і місце народження

3. Прототип

4. Батьки

5. Соціальний стан

6. Рід занять

7. Персонаж (головний/другорядний)

8. Портрет героя

9. Риси характеру

10. Життєві випробування

11. Проблеми, порушені автором через цей образ, їх актуальність

12. Як пов’язаний з іншими героями

13. Мова як засіб самовираження героя

14. Ставлення до нього автора й інших дійових осіб

15. Моє сприйняття героя, над чим змусив замислитисяІ


02.10.2023
Тема. Панас Мирний. Огляд життя і творчості. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» – перший соціально-психологічний роман в українській літературі. ТЛ: соціально-психологічний роман. Особливості композиції роману: хронологічна послідовність та історичні відступи. Проблематика твору.

Перегляньте відеоурок за покликання https://www.youtube.com/watch?v=sh-qYPNGc8Q

Запишіть у зошит літературний паспорт твору.


25.09.2023
Тема. Ствердження цінностей національної етики засобами комічного. «Сміх крізь сльози» як ідейна домінанта твору. Сценічне життя повісті. 

ТЛ: засоби змалювання комічного 

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=CgwRXVknhEM


21.09.2023
Тема. Колоритні людські характери в повісті  «Кайдашева сім’я»
Написати сенкани до образів повісті.

18.09.2023
Тема. Колоритні людські характери в повісті  «Кайдашева сім’я»

Перегляньте відеоурок, перейшовши за покликанням                             https://www.youtube.com/watch?v=MN7b44TTVsw

14.09.2023
Тема. «Кайдашева сім’я» – соціально-побутова повість-хроніка. Реалізм твору, сучасна (вічна) актуальність проблеми батьків і дітей. ТЛ: соціально-побутова повість.

Прослухати зміст повісті за покликанням  https://www.youtube.com/watch?v=J5uuO8acaOE

Скорочений переказ змісту повісті https://www.youtube.com/watch?v=LwdadBfjPxI



11.09.2023

Тема 1. Українська література ІІ пол. ХІХ ст.

Перегляньте відеоурок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=Y4vxSbwWW0g



Тема 2. Іван Нечуй-Левицький. Життя митця і його творчість як новий імпульс української літератури (І. Франко: «Колосальне всеобіймаюче око України»).

Перегляньте відеоурок за покликанням  https://www.youtube.com/watch?v=3quEo48IaVU

Випишіть у зошит назви творів письменника. 

СПИСОК

літератури 10 клас


1. Іван Нечуй-Левицький. «Кайдашева сім’я»

2. Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»

3. Іван Карпенко-Карий. «Мартин Боруля», «Хазяїн» (для профільного класу)

4. Борис Грінченко. «Без хліба», «Сам собі пан» (для профільного класу)

5. І. Франко. «Сойчине крило», «Украдене щастя» (для профільного класу)

6. М. Коцюбинський. «Intermezzo», «Тіні забутих предків»

7. Ольга Кобилянська. «Іmpromtu phantasie» («Фантазія-експромт»), «Valse mеlancolique» («Меланхолійний вальс»), «Людина» (для профільного класу)

8. Василь Стефаник. «Камінний хрест»,  «Новина» (для профільного класу)

9. Володимир Винниченко. «Момент»

10. Леся Українка (Лариса Косач). «Лісова пісня», «Кассандра» (для профільного класу)

11. Богдан Лепкий. Трилогія про Івана Мазепу у 3-х томах і 5-ти книгах: «Мотря», «Не вбивай. Батурин», «Полтава», «З-під Полтави до Бендер. Крутіж» (для профільного класу)



Немає коментарів:

Дописати коментар